Przejdź do głównej zawartości

współpraca

NARESZCZE wiesz, co chcesz zmienić i trafiłeś do odpowiedniej osoby.

Jeśli czytasz ten tekst, to znaczy, że chcesz zmienić swoje ciało, a ja mogę Ci w tym pomóc!
Wspólnie osiągniemy Twój cel!
Poprawa sylwetki zwiększy Twoją pewność siebie, poprawi samopoczucie i – co najważniejsze – pozytywnie wpłynie na Twoje zdrowie!
Jestem trenerem, który udowodni Ci, że możesz osiągnąć wszystko. Jeszcze kilka lat temu byłem otyłym, niepewnym i niezadowolonym z siebie facetem. Zmieniłem to dzięki determinacji, modyfikacji sposobu odżywiania i ciężkiej, systematycznej pracy z ciałem.
Nigdy wcześniej nie ćwiczyłeś?
Nie wiesz, jak wykonywać ćwiczenia?
Zajmiemy się tym.
Ponad 60% osób, które uczęszczają do fitness klubów, wykonuje ćwiczenia niepoprawnie, co prowadzi do kontuzji i powikłań zdrowotnych?
Pokażę Ci, jak trenować, aby zdrowo i bezpiecznie osiągnąć cel! Jestem trenerem, bo chcę. Sprawia mi przyjemność obserwowanie postępów moich podopiecznych. Ze mną nie ma rutyny. Zróżnicowane treningi to większy zapał do pracy nad sylwetką.
Dlaczego warto mi zaufać?
Bo każdy trening dostosowuję indywidualnie do możliwości ćwiczącego.
Jestem wymagający.
Nie spotkasz mnie z telefonem podczas zajęć - chyba że podaję Ci ile sekund zostało do końca serii.
Ze mną trening to 100% dobrze wykorzystanego czasu.
Twojego cennego czasu.
Dla mnie najważniejszy jest podopieczny i osiągnięcie wspólnych celów.
Jesteśmy partnerami i gramy do jednej bramki.

TWÓJ SUKCES JEST TAKŻE MOIM SUKCESEM.

Jeśli chcesz zmienić swój wygląd, jesteś zmotywowany i gotowy do pracy, jeśli szukasz diety i treningu szytego na miarę - zapraszam do kontaktu.
Twój grafik jest już i tak napięty, jak biceps po treningu, a na dojazdy straciłbyś zbyt dużo czasu?

Oferuję także możliwość współpracy ONLINE.

Komentarze